Direktlänk till inlägg 3 oktober 2010

Bloggar

Av Angelica - 3 oktober 2010 14:51

Då  jag har bloggat på en annan sida som jag kände va alldeles för tråkig - Bestämde jag mig för att testa på denna istället  


Idag fyller kompisens lilla pojk 2 år, tänk att tiden går så fort..?!? Hennes nyfödda dotter är redan en vecka gammal. Världens sötaste Sessa.

Idag va tanken egentligen att jag å gubben min skulle åka å kolla lite i affärer men ingen av oss hade någon vidare lust. Så de blev städning av lägenheten, samt bakat en massa kanelbullar   

Är de någon som bor i Gbg som kan rekomendera en kläd/eller - prynadsaffär som är lite mer udda, för jag tycker bara man hittar affärer som har likadana skor och andra grejer?????

Ha de så gött så länge - Tjingelingggg

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelica - 20 oktober 2010 09:21

Snart inne på sin sjunde dag på jobbet. Känns lite segt å jobba så många dagar i rad. men snart är de fredag  Ingen aning om vad som händer i helgen. Planen va först att åka å hälsa på i Oslo men den sprack ju. Kanske blir bio eller nått.. Känner att...

Av Angelica - 15 oktober 2010 11:34

Skönt, äntligen fredag å jag är ledig från jobbet. Lönen kom idag så nu blir de å kanske shoppa lite. Igår va jag på Åby å spelade på hästar å käkade gott med arbetskamrater. Riktigt kul.   (synd bara att man inte hade turen med sig å vann en ma...

Av Angelica - 6 oktober 2010 19:39

  Någon mer som har läst om kvinnan som blev knivhuggen utanför Ikea i veckan??? De är ju helt otroligt. Tycker att de händer alldeles för mkt i Göteborg just nu. När sånt här inträffar tror jag att de kommer leda till att folk slutar bry sig om vara...

Presentation


This is me...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards